Dieta antyrakowa – zasady

Dieta antyrakowa – zasady

W tym artykule znajdziesz wszelkie istotne informacje na temat diety antynowotworowej. W tym artykule: Dieta a ryzyko zachorowania Produkty szczególnie polecane na diecie Podstawowy jadłospis diety antynowotworowej na cały dzień Dieta a ryzyko zachorowania Badania naukowców potwierdziły, że dieta ma ogromy wpływ na ryzyko zachorowania oraz możliwość wyleczenia raka. Dieta antynowotworowa oparta jest na naturalnych

W tym artykule znajdziesz wszelkie istotne informacje na temat diety antynowotworowej.

Dieta a ryzyko zachorowania

Badania naukowców potwierdziły, że dieta ma ogromy wpływ na ryzyko zachorowania oraz możliwość wyleczenia raka. Dieta antynowotworowa oparta jest na naturalnych składnikach i odpowiednim ich zbilansowaniu oraz stosowaniu dużej ilości antyoksydantów, które minimalizują ryzyko wystąpienia choroby. Podstawą tej diety są produkty roślinne, czyli wybieramy spośród owoców, warzyw, roślin strączkowych. Do tego zaliczają się także produkty pełnoziarniste, orzechy, a także pestki i nasiona. Im bardziej naturalne i nieprzetworzone chemicznie produkty jemy, tym lepiej. Ryzyko nowotworu zmniejsza się parokrotnie dzięki prowadzeniu także zdrowego trybu życia.

Dieta antyrakowa jest niskotłuszczowa, dzięki czemu u kobiet spada poziom hormonów, tym samym zmniejsza się ryzyko pojawieniu się markerów zapalnych w drogach rodnych i piersiach.

Produkty szczególnie polecane na diecie

Podstawowy jadłospis diety antynowotworowej na cały dzień

Śniadanie: Owocowa sałatka z jogurtem naturalnym

Składniki: banan kiwi, pomarańcza, suszone figi, garść rodzynek, łyżka siemienia lnianego, jogurt naturalny sojowy lub owsianka z owocami.

II Śniadanie: Smoothie warzywne

Składniki: pomidorki koktajlowe, łodyga selera naciowego, garść natki pietruszki, siemię lniane, pół jabłka.

Obiad: Zupa fasolowa bez tłuszczu

Do jej wykonania można zmodyfikować ten przepis http://www.codogara.pl/10257/zupa-fasolowa/

Na drugie danie: pita z warzywami

Składniki: chlebek pita, surówka z młodego szpinaku, pomidory, fasola, awokado, ciecierzyca, chili.

Podwieczorek/przekąska: 2 kromki chrupkiego razowego pieczywa z twarożkiem Tofu

Składniki: 100 gram Tofu, 100 ml mleka sojowego, suszone śliwki, 2-3 plasterki pomarańczy.

Kolacja: Zupa krem z brokułów oraz filet z łososia gotowany na parze z ziołami i sokiem z cytryny.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Vitalogy
ADMINISTRATOR
PROFILE

Więcej z tej tematyki:

Antybiotyki: poznaj podstawowe informacje
Zmiana Stylu życia: aby zachować zdrowie i sprawność
Złe Nawyki Zakupowe: jak je zmienić?
Smartwatch: sprawdź, czy ten gadżet jest dla Ciebie!
Olejek Z Konopi: skutki uboczne