Ostatnie wpisy

  • Kulinarny dzień w Toskanii

    Kulinarny dzień w Toskanii0

    Za oknem szaro i mokro, do lata jeszcze daleko, a w Twojej kuchni panuje nuda. Czy jest lepszy sposób na ożywienie dnia, niż wpuszczenie do domu nieco włoskiego klimatu? Zapewniamy, że nie! Jeśli masz wolny dzień, zrób zakupy, włącz włoskie przeboje i poczuj smak prawdziwej Toskanii! W tym artykule: Toskańskie śniadanie: bruschetta z pomidorami Toskański

  • Co jeść przy problemach układu pokarmowego? Zasady diety lekkostrawnej

    Co jeść przy problemach układu pokarmowego? Zasady diety lekkostrawnej0

    Niewłaściwe odżywianie, pośpiech, stres lub przebyte choroby często są przyczyną chorób układu pokarmowego. Najczęstszą z nich jest zespół jelita drażliwego. Z tego tekstu dowiesz się, co jeść, aby wspomagać procesy trawienne. W tym artykule: Problemy układu pokarmowego – objawy Dieta lekkostrawna – co można jeść? Dieta lekkostrawna – czego unikać? Lekkostrawny catering dietetyczny Problemy układu

  • Środki do dezynfekcji rąk źle wpływają na skórę

    Środki do dezynfekcji rąk źle wpływają na skórę0

    Od czasu pandemii niemal nie rozstajemy się ze środkami do dezynfekcji i z pewnością częściej oraz dokładniej niż kiedyś myjemy ręce. Ma to niewątpliwy wpływ na skórę naszych dłoni. Jest nie tylko odkażona, ale też przesuszona i pękająca oraz bardziej narażona na choroby. W tym artykule Regularna dezynfekcja rąk podrażnia skórę Jak częsta dezynfekcja odbija

  • Dieta antycellulitowa

    Dieta antycellulitowa0

    Cellulit to przypadłość, która dotyka niemal 90% dorosłych kobiet na całym świecie. Polega ona na nieprawidłowym rozmieszczeniu tkanki tłuszczowej oraz zmianach tkanki podskórnej, które dają efekt „pomarańczowej skórki”. Defekt ten może być spowodowany zarówno przyczynami hormonalnymi, jak i nieprawidłową gospodarką wodną organizmu. Może być także związany z przybraniem na wadze lub spożywaniem nieodpowiednich produktów. W

Najlepsze z kategorii Kuchnia

  • 6 pomysłów na zdrowe i pożywne śniadania

    6 pomysłów na zdrowe i pożywne śniadania0

    Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, dlatego pod żadnym pozorem nie należy go lekceważyć, a już zwłaszcza pomijać. Często jednak nasza inwencja kulinarna zawodzi, więc z niechęcią sięgamy po znienawidzony już przez nas chleb i słoik z dżemem. A przecież śniadania można urozmaicać tak, jak obiady czy kolacje! Poniżej prezentujemy kilka przykładów zdrowych śniadań,

  • Moc świeżych soków, czyli dlaczego warto mieć blender

    Moc świeżych soków, czyli dlaczego warto mieć blender0

    Jeśli myślisz, że te sklepowe są dobrą alternatywą dla napojów gazowanych, to niestety jesteś w błędzie. Zawarte w nich cukier i syrop fruktozowy to mnóstwo kalorii, a do tego proces pasteryzacji sprawia, że zawierają o wiele mniej składników odżywczych. Właśnie dlatego blender, mikser czy wyciskarka to doskonała inwestycja, jeżeli zależy Ci na zdrowej diecie. Dlaczego

  • Zapiekana kasza gryczana

    Zapiekana kasza gryczana0

    Wśród zdrowych zapiekanek króluje zapiekanka z kaszy gryczanej. Sprawdź przepis. Wszystkie etapy przygotowania opisujemy poniżej. W tym artykule: Zapiekanka z kaszy gryczanej – jak przygotować? Zapiekanka z kaszy gryczanej – jak przygotować? Składniki na 2 porcje: 100 g kaszy gryczanej 250 g mięsa z piersi kurczaka 80 g białego sera 2 łyżki śmietany lub serka

  • A może po pomidorze?

    A może po pomidorze?0

    Poznaj 3 propozycje przepysznych dań z pomidorów: W tym artykule Śniadanie: grzanki z pomidorami i serem feta Obiad: linguine z pomidorami i pesto Kolacja: placek z pomidorami i pesto Śniadanie: grzanki z pomidorami i serem feta Składniki: 12 pomidorków cherry ½ szklanki (120g) pokruszonego sera feta 3 łyżki oliwy extra vergine 2 grube kromki pełnoziarnistego

Najlepsze z kategorii Odchudzanie