Dietetyczne crumble

Dietetyczne crumble

Truskawki zapiekane pod lekką kruszonką. Czyż to nie brzmi wspaniale?! Sprawdź nasz przepis na dietetyczne crumble.

Jak przygotować dietetyczne crumble?

Składniki na 2 porcje:

  • 1,5 szklanki truskawek
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka ksylitolu
  • 1 łyżka mąki pełnoziarnistej lub razowej
  • 1 łyżka masła

Sposób przygotowania:

Truskawki myjemy i obieramy. Kroimy na ćwiartki. Układamy w kokilkach lub innych, dowolnych naczynkach, które nadają się do zapiekania. Truskawki układamy prawie do pełna – deser bardzo zmniejsza objętość przy pieczeniu. Resztę składników mieszamy w misce i rozcieramy palcami. Układamy kruszonkę na wierzchu truskawek. Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 170 stopni i pieczemy około 15-20 minut – do zarumienia się kruszonki.

Do posłodzenia można również użyć miodu lub cukru trzcinowego.

Vitalogy
ADMINISTRATOR
PROFILE

Więcej z tej tematyki:

Techniki Masażu: zniwelują ból i poprawią nastrój
Postanowienia Noworoczne: czy da się stworzyć listę realną do zrealizowania?
Badania Tarczycy: dlaczego są takie ważne?
Wstawanie O świcie: czy można się go nauczyć?
Chandra: jak ją odróżnić od depresji?
Motywacja: postaw na swoim i odnieś sukces