Dieta i fitness – najlepsze sporty odchudzające

Dieta i fitness – najlepsze sporty odchudzające

Jeśli chcemy osiągnąć najlepsze wyniki w trakcie ćwiczeń, nie możemy zapominać o zdrowym odżywianiu. To samo działa w drugą stronę – sama dieta nie wystarczy, jeśli chcemy schudnąć. Przeczytaj jak to dobrze połączyć. W tym artykule Odchudzanie a ruch Co trenować na diecie? Ile powinien trwać codzienny trening? Odchudzanie a ruch Sport w trakcie odchudzania

Jeśli chcemy osiągnąć najlepsze wyniki w trakcie ćwiczeń, nie możemy zapominać o zdrowym odżywianiu. To samo działa w drugą stronę – sama dieta nie wystarczy, jeśli chcemy schudnąć. Przeczytaj jak to dobrze połączyć.

Odchudzanie a ruch

Sport w trakcie odchudzania jest jak najbardziej wskazany. Już szybki marsz, a nawet długi spacer przyczyniają się do poprawy metabolizmu i utraty kilogramów. Lekkie ćwiczenia możesz wykonywać codziennie, a dwa razy w tygodniu zaplanować nieco bardziej intensywny wysiłek fizyczny. Pamiętaj, żeby przed treningiem zjeść odpowiednio kaloryczny, zdrowy posiłek, a po treningu uzupełnić elektrolity i minerały.

Jeżeli w czasie odchudzania planujesz regularnie ćwiczyć, upewnij się, że Twoja dieta dostarczy Ci wystarczająco dużo energii. O tym, jakimi zasadami kierować się w czasie diety odchudzającej piszemy tutaj: https://likeastore.com/pl/odchudzanie-to-nie-taka-straszna-rzecz/

Co trenować na diecie?

Radzimy ograniczyć ćwiczenia siłowe, które z zasady służą czemu innemu niż redukcji tkanki tłuszczowej. O wiele lepsze rezultaty przynosi bieganie, pływanie czy jazda na rowerze. Możesz je uprawiać we własnym zakresie na świeżym powietrzu lub wybrać trening na siłowni. Polecamy wtedy korzystać zwłaszcza z bieżni i rowerków stacjonarnych. Możesz również wykonywać ćwiczenia z niewielkim obciążeniem. Odchudzanie świetnie przyśpiesza także trening obwodowy oraz interwałowy, które mobilizują organizm do spalania tłuszczu jeszcze długo po zakończeniu ćwiczeń. Do szybszego spadku kilogramów przyczynią się też regularne ćwiczenia aerobowe, które dotleniają organizm i wzmacniają kondycję. Najprostsze ćwiczenia kardio tego typu to skoki na skakance, podskoki i pajacyki.

Ile powinien trwać codzienny trening?

Codzienne spacery można wydłużać do woli, natomiast intensywny trening powinien trwać około 30-40 minut. Zanim zaczniesz, nie zapomnij wygospodarować przynajmniej 5 minut na rozgrzewkę i tyle samo czasu poświęć na rozciąganie, gdy już zakończysz trening.

 

 

A R T Y K U Ł  Z E W N Ę T R Z N Y

 

Vitalogy
ADMINISTRATOR
PROFILE

Więcej z tej tematyki:

Buty Sportowe: jak wybrać idealne?
Budowanie Masy Mięśniowej: czy warto sięgać po suplementy?
Odzież Sportowa: zapewnij sobie komfort i swobode
Rehabilitacja Po Operacji: kiedy zacząć ćwiczyć?
Regeneracja Po Treningu: wybrać zimny czy ciepły prysznic?
Ćwiczenia W Wodzie: modelowanie sylwetki