Jak założyć własną szkołę językową?

Jak założyć własną szkołę językową?

Założenie szkoły językowej to dobry pomysł biznesowy. Obecnie na rynku cały czas obserwować można rosnącą podaż na tego typu usługi, a dzięki rozwiązaniom franczyzy wyzwania biznesowe łatwiej pokonać. Od czego warto zacząć?

Kiedy chcesz dowiedzieć się, jak założyć szkołę językową…

Najlepszym sposobem poznania zasady działania szkół językowych jest praca w jednej z nich. Spora część szkół, takich jak choćby Early Stage, oferuje swoim lektorom jako jedną ze ścieżek kariery tę, która pozwala przejść od pracy w szkole do zarządzania nią – https://universe.earlystage.pl/.

Praca jako lektor języka angielskiego zdecydowanie ułatwia zrozumienie specyfiki tego typu biznesu, wyzwań z nim związanych, a także czynników sukcesu. Znajomość języka angielskiego i praca jako lektor mogą więc stać się impulsem do bardzo ciekawej drogi biznesowej, jaką jest zarządzanie szkołą językową.

O czym trzeba pomyśleć, zanim wcielisz pomysł w życie?

Otwarcie szkoły językowej, szczególnie jeśli dzieje się to w oparciu o franczyzę, jest dość proste. Zanim jednak podejmiesz decyzję i zaczniesz dowiadywać się, jak założyć szkołę językową, postaraj się rozpoznać swoje środowisko biznesowe. Zorientuj się, jak działa konkurencja, jak dużo jej jest, jak bardzo nasycona ofertą szkół językowych jest dzielnica czy miasto. Pomyśl o lokalizacji także w kontekście łatwego dojazdu, bliskości jednostek edukacyjnych czy sportowych.

Jeśli ułatwisz rodzicom dowożenie dzieci na zajęcia, bo będzie im z Twoją placówką po drodze, szanse na klientów znacznie się zwiększą. Przyjrzeć się oczywiście musisz także własnej sytuacji finansowej. Zarządzanie szkołą to praca na cały etat, a na zyski trzeba będzie przynajmniej chwilę poczekać. Więcej o tym, jak założyć szkołę językową, dowiesz się tutaj: https://universe.earlystage.pl/universe/jak-zalozyc-szkole-jezykowa

Czy warto skorzystać z opcji franczyzy?

Model współpracy biznesowej, jaką jest franczyza, w przypadku szkół językowych jest bardzo opłacalny. Korzystają z niego nie tylko placówki edukacyjne, lecz także sklepy, restauracje, kawiarnie, księgarnie i wiele innych. Biznesowy know-how, autorskie metody, baza wiedzy, metodyka, a więc wszystko to, co marka dopracowuje się przez lata, jest absolutnie kluczowe dla sukcesu szkoły językowej.

Stworzenie szkoły od zupełnych podstaw jest oczywiście także możliwe, ale niewątpliwie znacznie bardziej wymagające, czasochłonne i obciążone większym ryzykiem biznesowym.
W ramach franczyzy marka udostępnia Ci:

  • szkolenia metodyczne, marketingowe, administracyjne, HR-owe,
  • cały know-how prowadzenia szkoły, dostępny w różnych formach (przez platformy, materiały, szkolenia, dostępy online i szereg innych narzędzi),
  • narzędzia i techniki promocyjne, które ułatwiają wypromowanie nowej placówki w okolicy.

Jeśli chcesz móc liczyć na wsparcie i korzystać z doświadczenia marki, która ma już na swoim koncie sukcesy w nauczaniu, założenie szkoły językowej na zasadzie franczyzy to rozwiązanie dla Ciebie.

ARTYKUŁ ZEWNĘTRZNY

Vitalogy
ADMINISTRATOR
PROFILE