» Vitalogy » Uroda » Włosy

Nieudana wizyta u fryzjera – co robić, jak zareagować?

Elżbieta Gwóźdź

  Autor:
Opublikowane w Uroda / Włosy

Nieudana wizyta u fryzjera – co robić, jak zareagować?

Każdy z nas ma za sobą przynajmniej jedną nieudaną wizytę u fryzjera. Zarówno mężczyźni jak i kobiety. Jeśli fryzjer naprawdę zawalił cięcie, warto zwrócić mu uwagę i domagać się poprawek.

 

Nie bój się zwrócić uwagi fryzjerowi

O tym, że nasza fryzura jednak nie będzie tą wymarzoną często przekonujemy się jeszcze siedząc na fotelu fryzjerskim. To niewątpliwie najlepszy i być może ostatni moment na zwrócenie uwagi styliście! Za chwilę może już być za późno. Wiele klientek czeka mimo wszystko w milczeniu na finalny efekt, bo zwyczajnie głupio im upomnieć fryzjera lub wyjaśnić, że nie o to im chodziło. Salon może wówczas nie uznać tego typu reklamacji. To tak jakby poinformować kelnera, że posiłek nam nie smakował, choć zjedliśmy go w całości. Pół biedy, jeśli nieudane cięcie da się poprawić. Jest to możliwe jednak przeważnie tylko wtedy, gdy włosy pozostały dłuższe, niż oczekiwaliśmy i domagamy się ich skrócenia. W odwrotnej sytuacji ciężko cokolwiek zmienić na lepsze.

 

Reklamacja w salonie fryzjerskim

Umowa o wykonanie usługi fryzjerskiej jest zawierana ustnie, ale reklamację za nieudane, naszym zdaniem, cięcie można złożyć na piśmie. Nie zmienia to faktu, że o niezadowoleniu lepiej poinformować fryzjera bezpośrednio, i to od razu po wstaniu z fotela. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy po wizycie w salonie stan włosów pogorszył się, np. zaczęły wypadać, farbowanie okazało się nieprecyzyjne lub dostrzegłyśmy inny uszczerbek na urodzie i zdrowiu włosów czy skalpu. W przypadkach, gdy w grę wchodzi oszpecenie lub szkoda dla zdrowia, swoich praw dochodzi się nawet przed sądem. Jeśli jednak jesteśmy po prostu niezadowolone lub fryzjer ewidentnie się nie postarał, raczej nie opłaca się wytaczać najcięższych dział. Co ważne, nie możemy odmówić fryzjerowi zapłaty, jeżeli nie uznaje on swojej pomyłki. Reklamacja jednak przysługuje nam zawsze i to ona jest drogą do odzyskania pieniędzy.

 

Tagi (3): , ,
Oceń artykuł
Słaby  
Dobry
Ocena: 2.29/5 (8 ocen)

Podobne artykuły

  • Brak powiązanych artykułów

Komentarze


Podaj trzecią, czwartą i siódmą literę z nazwy naszego serwisu:*
* Pola wymagane.


Komentowany artykuł:
Nieudana wizyta u fryzjera – co robić, jak zareagować?: