1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10   Strona 1 z 10

11
12/18

Jak prawidłowo rozliczyć wartość posiłków fundowanych pracownikom?

Przedsiębiorca zapewniający swoim pracownikom codzienny posiłek musi wziąć pod uwagę skutki podatkowe i składkowe. Co wpływa na ich wysokość? Czy koszta ponoszone przez pracodawców są bardzo zróżnicowane?

Ocena: 1.5/5 (5 ocen)
o

05
12/18

Śniadanie pod lupą. Jakich produktów śniadaniowych lepiej unikać?

Jeżeli śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, to co rano na naszym talerzu powinny lądować najzdrowsze produkty. Tymczasem na typowe polskie śniadanie składają się zwykle wysoko przetworzone, niezbyt wartościowe smakołyki.

Ocena: 3/5 (7 ocen)
w

05
12/18

Czy herbatki dla niemowląt są zdrowe? Jakie mają działanie?

Rozszerzanie diety niemowlęcia o nowe potrawy jest skomplikowane. Często młodzi rodzice boją się zbyt radykalnych rozwiązań. Strach ten jest następstwem prostego faktu: w początkowej fazie życia dziecku wystarczy jedynie mleko.

Ocena: 1.74/5 (8 ocen)
w

22
11/18

Brudna 12 i czysta 15, czyli jak wybierać zdrowe warzywa i owoce?

Co roku amerykański instytut badawczy Environmental Working Group publikuje listy najbardziej i najmniej zanieczyszczonych warzyw oraz owoców. Dzięki nim wiemy, które warzywa kupować na bio-bazarze, a na których nie warto przepłacać.

Ocena: 3.35/5 (6 ocen)
e

30
10/18

Kawa i herbata – jakie są ich zalety?

Kawa i herbata to królowe poranków, podwieczorków i wieczorów – pijemy je bez względu na porę dnia czy roku. Najczęściej sięgamy po napoje, które najbardziej nam smakują, a do tego ładnie wyglądają i pięknie pachną.

Ocena: 1.27/5 (13 ocen)
d

17
10/18

Jak zmieniły się cateringi dietetyczne w ostatnich latach?

Od kilku już lat w Polsce panuje moda na catering dietetyczny. Co ważne rozwija się on bardzo prężnie, a co za tym idzie podnosi się jakość wspomnianych usług.

Ocena: 1.23/5 (16 ocen)
w

08
08/18

Dieta + sport = zdrowie

W dbaniu o zdrowie kluczowe znaczenie ma odpowiednia dieta oraz stała aktywność fizyczna. Sprawdźmy, co to znaczy zdrowo się odżywiać i dlaczego warto uprawiać sport.

Ocena: 3.53/5 (20 ocen)
d

24
07/18

Ostropest - działanie i właściwości prozdrowotne. Jak stosować ostropest?

Ostropest jest rośliną, której cenne właściwości prozdrowotne są znane już od setek lat. Z powodzeniem jego właściwości doceniały babcie oraz prababcie, stosując go na szereg schorzeń oraz dolegliwości.

Ocena: 3.88/5 (5 ocen)
e

29
05/18

Tofu dla opornych – pomysły na bezmięsny przysmak

Laikom w dziedzinie wegetarianizmu, tofu może nie przypaść do gustu. Nic dziwnego – zwykłe, nieprzyprawione, a do tego niesprawnie użyte tofu jest po prostu mdłe. Dlatego jeśli już mamy je pod ręką, warto przyrządzić je wedle sprawdzonego przepisu.

Ocena: 3.65/5 (11 ocen)
w

29
05/18

Chałwa – lepsza od czekoladowych batoników?

Miłośników słodkości nie trzeba przekonywać do jedzenia chałwy. Warto jednak mieć na uwadze, że naturalna chałwa to o wiele zdrowszy deser niż większość sklepowych smakołyków.

Ocena: 4.25/5 (4 ocen)
d

25
05/18

Mięta – niezbędna w upalne lato

Używasz mięty od wielkiego dzwonu, gdy niestrawność zmusza Cię do sięgnięcia po ziołową herbatkę? Najwyższy czas przestawić się na świeżą miętę, która latem jest wręcz niezastąpiona. To zdecydowanie najbardziej odświeżająca roślina w ogrodzie!

Ocena: 3.77/5 (13 ocen)

25
05/18

Pierzga pszczela – cud, choć nie miód

Dla pszczół stanowi pokarm, a dla ludzi warte uwagi remedium o właściwościach wzmacniających i leczniczych. Dlaczego pierzga pszczela jest lepsza od pyłku i czy warto ją spożywać wraz z miodem?

Ocena: 1.73/5 (10 ocen)
e

22
05/18

Właściwości jagody acai

Dzięki globalizacji możemy korzystać nie tylko z najnowszych osiągnięć techniki, ale także z wiedzy i doświadczeń medycyny naturalnej odległych kultur. Rośliny o szczególnych właściwościach nie są już niczym niezwykłym.

Ocena: 1.09/5 (16 ocen)
Z

06
05/18

Jakie białko powinno zażywać się na noc?

Każdy z nas marzy o pięknej i smukłej sylwetce, lecz niewiele osób jest w stanie się dla niej poświecić. Codzienne ćwiczenia, mordercze treningi na siłowni są bardzo męczące i wymagają pełnego zaangażowania.

Ocena: 3.01/5 (80 ocen)
r

24
04/18

Woda wodorowa – czym jest dla naszego organizmu?

W ostatnich latach wiele mówi się o dobroczynnym wpływie wody wodorowej na organizm człowieka. Czy wiesz, dlaczego warto zamienić wodę z kranu lub butelkową właśnie na wodę nasyconą wodorem molekularnym?

Ocena: 3.68/5 (8 ocen)
Z
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10   Strona 1 z 10