1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9   Strona 1 z 9

04
05/17

Wino a cukrzyca

Diabetycy nie powinni pić alkoholu ze względu na jego interakcje z lekami. Mogą za to sięgnąć m.in. po wino bezalkoholowe.

Ocena: 2.32/5 (5 ocen)
o

15
03/17

Zdrowe oleje - niezbędne w codziennej diecie

Oleje roślinne to coraz bardziej doceniane źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych i antyutleniaczy, które z powodzeniem wykorzystywane są zarówno w kuchni, jak i w kosmetyce.

Ocena: 1.49/5 (7 ocen)
w

03
03/17

Zdrowe odżywianie – poznaj kilka podstawowych zasad!

Zdrowe odżywianie zyskuje coraz więcej zwolenników. Niestety, często mylone jest ze zdrową żywnością, która przeciętnemu konsumentowi kojarzy się z pozbawionymi smaku kotletami sojowymi.

Ocena: 2.05/5 (10 ocen)
Z

16
02/17

Jak się odżywiać, jeśli regularnie trenujemy?

Planujesz zacząć regularne treningi? Niezależnie od tego, czy jest to bieganie, czy ćwiczenia w domu, powinieneś zadbać o prawidłową dietę, która dostarczy Twojemu organizmowi odpowiednią ilość kalorii i składników odżywczych.

Ocena: 2.77/5 (22 ocen)
o

01
02/17

Zakwaszenie organizmu. Jak się przed nim skutecznie ochronić?

W telewizji pojawiło się wiele reklam o problemie zakwaszenia organizmu. Czy wystąpiło u Ciebie? Sprawdź i dowiedz się, jak z nim skutecznie walczyć!  

Ocena: 1.39/5 (8 ocen)
w

03
01/17

Jak piec i gotować, by było zdrowo i smacznie?

Od racjonalnego, pysznego gotowania i pieczenia dzieli nas zaledwie kilka kroków!

Ocena: 1.45/5 (23 ocen)
d

03
11/16

Jedz smacznie i zdrowo w jesienne dni

Gdy upalne lato dobiegnie końca, nasze organizmy rozpoczynają przygotowania do jesieni. Dlatego też w naszej diecie, po lekkich letnich i wiosennych posiłkach, przychodzi czas na te bogatsze w tłuszcze oraz bardziej rozgrzewające.

Ocena: 2.52/5 (15 ocen)
w

08
09/16

Owoce i warzywa w codziennej diecie

Warzywa i owoce stanowią podstawę wielu diet. Specjaliści podkreślają istotną rolę, jaką odgrywają w żywieniu człowieka. Dostarczają cennych witamin, minerałów i włókna pokarmowego (błonnika).

Ocena: 1.5/5 (8 ocen)
d

15
06/16

Karmisz piersią? Zadbaj o odpowiednią dietę!

W końcu przychodzi ten upragniony moment, na który tak długo czekałaś – urodziłaś dziecko i możesz je wziąć w ramiona.

Ocena: 2.29/5 (12 ocen)
w

05
05/16

Kurczak na zdrowie!

Jeszcze niedawno ulubioną potrawą większości Polaków, bez względu na wiek i płeć, był kotlet schabowy. Najlepiej opatrzony w sporej grubości panierkę i z towarzyszącą mu na talerzu porcją ziemniaków. 

Ocena: 1.58/5 (11 ocen)
o

09
03/16

Inulina - co to takiego?

Inulina to naturalny prebiotyk, który należy do grupy fruktanów. Ten rozpuszczalny w wodzie i innych płynach błonnik idealnie wspomaga rozwój dobrej flory bakteryjnej w jelitach.

Ocena: 3.67/5 (22 ocen)
w

08
03/16

Dlaczego warto jeść szpinak? Nie tylko ze względu na żelazo

Szpinak kojarzymy głównie jako bogate źródło żelaza. W rzeczywistości roślina ta nie zawiera go aż tak dużo, ale ma inne, cenne właściwości odżywcze. Na co pozytywnie wpłynie jedzenie szpinaku?

Ocena: 2.5/5 (2 ocen)

04
02/16

Błonnik – niezbędny składnik zdrowej diety

Wszystko, co jemy, ma wpływ na nasze zdrowie. Po kalorycznym, tłustym posiłku od razu czujemy się ospali i ciężcy. Po ciepłej kaszy jaglanej mamy uczucie rozgrzania w żołądku i możemy więcej czasu spędzić na mrozie.

Ocena: 4.46/5 (9 ocen)
o

16
12/15

Woda – symbol zdrowia i życia

Woda odgrywa kluczową rolę we właściwym funkcjonowaniu naszego organizmu. Przez nasze ciało w przeciągu doby przepływają dziesiątki jej litrów. Już jej dziesięcioprocentowy ubytek powoduje całkowitą niezdolność do wysiłku fizycznego.

Ocena: 2.45/5 (9 ocen)
o

18
11/15

Dlaczego warto pić herbatkę z czystka?

Coraz więcej osób stosuje czystek, którego właściwości zachwalane są niemal w każdej dyskusji na temat zdrowego odżywiania. Regularne picie naparu z tego ziela wzmacnia bowiem odporność oraz pomaga w walce z infekcjami.

Ocena: 2.52/5 (20 ocen)
d
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9   Strona 1 z 9