1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9   Strona 1 z 9

04
02/20

Morsowanie - co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz morsować?

Chociaż może morsowanie wygląda niezbyt zachęcająco, to osób, które decydują się na wejście do lodowatej wody, nie brakuje. Zimne kąpiele, jak się okazuje, mają pozytywny wpływ na nasze zdrowie i ogólne samopoczucie.

Ocena: 3/5 (11 ocen)
t

09
01/20

Dlaczego trening EMS to dobry wybór?

Obecnie ludzie mają coraz mniej czasu na to, aby zadbać o własne zdrowie. Ciągła praca i obowiązki powodują zmęczenie i utrudniają regularne treningi nawet najbardziej wytrwałym.

Ocena: 3.16/5 (6 ocen)
o

09
01/20

Dieta bezglutenowa a wyniki sportowe

Dieta bezglutenowa w wielu kręgach kojarzona jest negatywnie, co sprawia, że podchodzi się do niej z wyjątkową ostrożnością. Szczególnie wtedy, kiedy jest się sportowcem – w końcu niewłaściwe nawyki żywieniowe mogą wpłynąć na osiągane wyniki sportowe.

Ocena: 3.02/5 (27 ocen)
S

06
01/20

Batony proteinowe – kiedy nie warto po nie sięgać?

Batoniki proteinowe są promowane jako produkty idealne dla sportowców i osób aktywnych fizycznie. Mają pomóc pozbyć się tłuszczu i rozbudować mięśnie. Praktyka pokazuje jednak, że baton proteinowy może być zwyczajną pułapką.

Ocena: 1.04/5 (15 ocen)
i

04
12/19

Dieta i fitness – najlepsze sporty odchudzające

Jak schudnąć zdrowo i szybko? Tylko łącząc dietę redukcyjną z ćwiczeniami fizycznymi. Ruch nakręca metabolizm, poprawia kondycję oraz samopoczucie. Znacznie więcej tłuszczu spalimy ćwicząc niż siedząc bezczynnie.

Ocena: 2.9/5 (32 ocen)

27
09/19

4 przekonujące powody, by wzmocnić mięśnie brzucha

Mięśnie brzucha to niezwykle ważny obszar mięśni. Płaski i umięśniony brzuch oznacza nie tylko atrakcyjny wygląd. Estetyka brzucha nie powinna być zresztą najważniejszym czynnikiem, nadającym rytm naszym ćwiczeniom.

Ocena: 3.86/5 (12 ocen)
i

29
08/19

Przetrenowanie - czym jest i jakie ma skutki?

Na przetrenowanie narażony jest każdy, kto uprawia regularną i w miarę intensywną aktywność fizyczną. Wbrew dość obiegowemu mniemaniu przetrenowanie może dotknąć nie tylko np. sportowców lub profesjonalnych kulturystów.

Ocena: 1.01/5 (62 ocen)

29
08/19

Czy warto stosować odżywki i suplementy diety dla sportowców?

Od kilku lat jest dość głośno o suplementach diety i odżywkach dla sportowców. Choć dla większości z nas są to preparaty dość kontrowersyjne, inni uznają je za konieczność. Jak zatem wygląda to naprawdę?

Ocena: 1.03/5 (50 ocen)
r

20
08/19

Trening interwałowy – skuteczny sposób na redukcję tkanki tłuszczowej

Spóźniłeś się z wymarzoną formą na wakacje? Jeszcze masz szansę na pozbycie się zbędnych kilogramów, wysmuklenie sylwetki i ujędrnienie ciała. Poniżej przedstawiamy wszystkie zalety ćwiczeń interwałowych.

Ocena: 1.05/5 (70 ocen)

08
08/19

Najważniejsze zasady zdrowego i efektywnego treningu

Osoby, którym zależy na poprawieniu swojej sylwetki oraz wzmocnieniu siły mięśni muszą wybrać dla siebie możliwie jak najlepszą formę treningu. Jak ćwiczyć, aby osiągnąć wymarzone efekty bez utraty zdrowia i efektu jojo?

Ocena: 1.05/5 (59 ocen)
r

22
07/19

Białko konopne dla sportowców – warto?

Proteina konopna to kompletne źródło aminokwasów i z powodzeniem zastąpi białko zwierzęce zarówno w diecie sportowca-mięsożercy, jak wegetarianina czy weganina. Korzyści z włączenia białka konopnego do diety jest jednak znacznie więcej.

Ocena: 1.05/5 (35 ocen)
p

12
07/19

5 powodów, dla których warto zacząć trenować Crossfit

Crossfit to dziedzina sportu, która przywędrowała do nas zza oceanu. Ten program treningowy wyróżnia się spośród innych ćwiczeń. Mimo to w dalszym ciągu jest oparty na klasycznych aktywnościach, tj: pompki czy przysiady.

Ocena: 1.03/5 (12 ocen)

27
06/19

Maszyna Smitha – urządzenie do kompleksowego treningu całego ciała

Maszyna Smitha (suwnica) to bardzo popularna maszyna treningowa, standardowy element wyposażenia każdej siłowni. Urządzenie to zostało wynalezione w latach 50. ubiegłego wieku.

Ocena: 3.57/5 (17 ocen)

25
06/19

Czy w okresie letnim należy rozgrzewać mięśnie przed treningiem?

Człowiek jest organizmem stałocieplnym. Oznacza to, że wnętrze naszego ciała utrzymuje zawsze taką samą temperaturę niezależnie od temperatury otoczenia.

Ocena: 4.51/5 (41 ocen)
S

28
05/19

Jak skutecznie walczyć z dodatkowymi kilogramami po ciąży?

Ciąża to piękny czas dla kobiet. Przyszłe mamy zaokrąglają się i pięknieją. Niestety jednak po ciąży wiele z nich zmaga się latami z dodatkowymi kilogramami lub dodatkowymi krągłościami, które zostają na pośladkach, brzuchu lub biodrach.

Ocena: 3.03/5 (11 ocen)
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9   Strona 1 z 9