Jak szybko i skutecznie schudnąć z ud i brzucha?

Magda Bednarska

  Autor:
Opublikowane w Odchudzanie i diety / Porady

Jak szybko i skutecznie schudnąć z ud i brzucha?

Koniec z niespełnionymi marzeniami o idealnej sylwetce - przedstawiamy najskuteczniejsze metody na efektywne (i efektowne!) odchudzenie naszych najbardziej problematycznych partii ciała.

Nowe metody na odchudzanie w 2017 roku

Czym odchudzają się celebrycik? Nowy trening znanej z okładek gazet celebrytki? Dieta dostosowana do Twojego stylu życia? A może suplementy diety z naturalnych składników? Wybraliśmy najciekawsze oraz najskuteczniejsze metody odchudzania, cieszące się w 2017 roku największą popularnością. Dowiesz się, jak skutecznie pozbyć się niechcianych kilogramów przed startem sezonu letniego, przeczytasz o ostatnich odkryciach w dziedzinie suplementacji i wybierzesz najlepszą dla siebie dietę. Zobacz, jak będziemy odchudzać się w tym roku!

Jak szybko schudnąć z ud?

Jeśli zastanawiasz się jak schudnąć z ud jeszcze przed Nowym Rokiem, zastosuj skuteczną metodę odchudzania 3w1, polegająca na połączeniu kosmetyków, ćwiczeń i diety, wspomaganej skuteczną suplementacją.

 

  1. Kosmetyki i pielęgnacja

Dodatkowy tłuszczyk w okolicach ud, najczęściej wiąże się nieodłącznie z tzw. skórką pomarańczową, czyli przykrym cellulitem. Jest to odkładająca się, nieestetyczna tkanka tłuszczowa w koliach ud i pośladków, pokryta nierówną, pofałdowaną skórą. Dlatego za każdym razem, gdy zastanawiasz się jak skutecznie schudnąć z ud, nie możesz o niej zapominać.

W przypadku tego fragmentu ciała nie wystarczy sama dieta czy suplementacja. Odchudzanie ud koniecznie trzeba wesprzeć odchudzaniem „zewnętrznym”, za pomocą specjalnych kosmetyków i odpowiednich masaży, które nie tylko pomagają zmieniać tłuszcz z okolicy ud w mięśnie, ale też wzmacniają i ujędrniają skórę w tych okolicach, zmniejszając tym samym widoczność cellulitu. Takie działanie dodatkowo optycznie wyszczupla okolice pośladków i ud.

Najlepsze będzie stosowanie specjalistycznych kremów przeciw cellulitowi, które w swoim składzie zawierają m.in. kofeinę i rozgrzewające substancje, np. kapsaicynę, które pobudzają przemianę komórkową i wspomagają spalanie tłuszczu już po wchłonięciu się w skórę ud.

To, ile razy dziennie kosmetyki powinny być stosowane, zależy od tego jak szybko schudnąć planujesz. Najlepiej smarować uda dwa razy dziennie, a ich nakładanie połączyć z masażem limfatycznym, np. za pomocą specjalnych rękawic lub kulek do masażu. Takie działanie pobudzi naczynia limfatyczne w tkance podskórnej i pomoże odprowadzać limfę, a co za tym idzie – zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej w okolicy ud i pośladków.

 

  1. Ćwiczenia

Doskonałe efekty w przypadku odchudzania ud przynoszą delikatne ćwiczenia ujędrniające. No dobrze, ale pewnie zastanawiasz się teraz co oznacza „delikatne” i jak schudnąć szybko, bez wysiłku?

Spieszymy z odpowiedzią: ćwiczenia na brzuch wcale nie muszą być męczące! Oczywiście, bieganie prawdopodobnie przyniesie bardzo dobre efekty w takim przypadku, jednak jeśli nie lubisz bardzo się przemęczać, zawsze możesz wybrać inny, spokojniejszy rodzaj uprawianej aktywności. Dobrym pomysłem może być jazda na rowerze zwykłym lub stacjonarnym. Świetnie sprawdzą się również przysiady i wykroki w przód.

 

  1. Dieta i suplementacja

Jak schudnąć szybko, to tylko bezpiecznie! Koniecznie o tym pamiętaj i razem z aktywnością sportową i pielęgnacją kosmetyczną, stosuj odpowiednią dietę. I to niekoniecznie odchudzającą! W zasadzie możesz jeść dokładnie to, co wcześniej, minimalizując jedynie udział cukru w diecie.

Zamiast tego, jedz dużo błonnika, zarówno rozpuszczalnego (kasza, ryż) jak i nierozpuszczalnego (jabłka, cytryny, itp.). Dzięki temu, będziesz miała mniejszą ochotę na słodycze (poczucie najedzenia), a przemiana materii przyspieszy. Będziesz miała również więcej energii na ćwiczenia.

Dietę wesprzyj piciem dużej ilości wody niegazowanej (wypłukiwanie toksyn z organizmu) oraz herbaty czerwonej (prawdziwy booster dla Twojego metabolizmu). Dodatkowo, zastosuj tabletki odchudzające, które zawierają wysoko skoncentrowane wyciągi z odchudzających ziół, roślin i owoców, np. z dodatkiem zielonej kawy, pieprzycy peruwiańskiej lub guarany.

 

Podsumowując, zapamiętaj: jak szybko schudnąć z ud, to tylko z wykorzystaniem metody 3w1 – kosmetyki i pielęgnacja, ćwiczenia oraz dieta i suplementacja jednocześnie!!! Tylko wtedy możesz spodziewać się naprawdę olśniewających rezultatów.

 

Jak szybko schudnąć z brzucha?

Jeśli zastanawiasz się jak schudnąć z brzucha, na początek przestań myśleć, czy w ogóle dasz radę. Lepiej od razu zabierz się do działania. Jest zima, do lata jeszcze dużo czasu. Jeśli zaczniesz już teraz, w wakacje będziesz miała piękny „kaloryfer”!

Po pierwsze, żadnej radykalnej diety! Wiele osób, które zastanawiają się jak szybko schudnąć, od razu myśli o katorżniczej diecie typu Dukana. Nic bardziej mylnego.

Jeśli masz tendencje do tycia, głodówka przyniesie dla Twojego organizmu więcej strat niż korzyści. Po pierwsze, będziesz czuła się fatalnie. Brak witamin, minerałów i energii niekorzystnie odbije się na całym Twoim wyglądzie, a przecież nie odchudzasz się po to, by wyglądać gorzej!

Po drugie, efekt jojo gwarantowany. Niestety, brutalna prawda jest taka, że jak szybko schudniesz, to Twój organizm równie szybko będzie chciał „odrobić” straty energetyczne. Niejako zapobiegawczo, zamagazynuje większe ilości tłuszczu „na wszelki wypadek”, a Ty w rezultacie przytyjesz więcej niż schudłaś…

Takie działania fatalnie odbiją się na kondycji Twojej skóry – jak szybko schudniesz, to Twoja skóra nie zdąży odpowiednio się napiąć w tak krótkim czasie, będzie mało elastyczna. Co gorsza, jeśli po tym czasie dodatkowo przytyjesz w ramach efektu jojo, skóra rozciągnie się jeszcze bardziej! Takie lekkomyślne zachowanie może sprawić, że dorobisz się mało estetycznych rozstępów.

A więc co robić? Jak szybko schudnąć w bezpieczny sposób? Najlepiej zacznij od zmiany nawyków żywieniowych. Na początek, zmniejsz ilość cukru w swojej diecie, ale nie od razu i gwałtownie, ale małymi krokami. Np. na początek, zacznij mniej słodzić herbatę i kawę. Jedz nieco mniej słodyczy, a napoje słodzone zastąp herbatą lub wodą.

Następnie, dodaj do swojej diety składniki o właściwościach odchudzających. Może to być czerwona lub zielona herbata, warzywa bogate w błonnik lub przyprawy (np. imbir, cynamon, chili, pieprz, itp.).

Stopniowo, gdy będziesz przyzwyczajała się do nowych nawyków, zwiększaj udział procentowy składników odchudzających w swojej diecie, a zmniejszaj udział cukru, tłuszczu czy węglowodanów. Swoją dietę wspieraj również skondensowanymi wyciągami z roślin, owoców i ziół o właściwościach odchudzających – w postaci suplementów diety. Pobudzą Twój metabolizm i dostarczą organizmowi niezbędnych podczas odchudzania witamin i minerałów.

Co więcej, pamiętaj, że jak szybko schudnąć, to najlepiej z wykorzystaniem ćwiczeń. Oczywiście nie musisz robić tysiąca pompek czy brzuszków dziennie. Na początek wystarczą, podobnie jak w przypadku jedzenia, małe przyzwyczajenia – prostuj się, wciągaj brzuch, spaceruj. Z czasem możesz dołożyć kolejne aktywności.

Tagi (3): , ,
Oceń artykuł
Słaby  
Dobry
Ocena: 4.18/5 (46 ocen)

Podobne artykuły

  • Brak powiązanych artykułów

Komentarze


Podaj trzecią, czwartą i siódmą literę z nazwy naszego serwisu:*
* Pola wymagane.


Komentowany artykuł:
Jak szybko i skutecznie schudnąć z ud i brzucha?:
a korzystałam z tej diety http://dieta-lux.pl/44535 i schudłam 9 kg w ciągu 2 miesięcy i ładnie wyrzeźbiłam ciało,dieta połączona jest z ćwiczeniami i ułożona jest przez trenerów i dietetyków,można uzyskać dobre efekty w krótkim czasie.