Dieta 5 czynników – trening

Natalia Fijał

  Autor:
Opublikowane w Odchudzanie i diety / Dieta 5 czynników (H. Pasternaka)

Dieta 5 czynników – trening

Dowiedz się, które ćwiczenia pozwolą Ci zgubić 7 kg w 5 tygodni.

Harley Pasternak jest uznanym na całym świecie trenerem personalnym gwiazd. To dzięki jego innowacyjnym metodom pracy, piękną sylwetką mogą poszczycić się takie gwiazdy, jak: Amanda Seyfried, Jennifer Hudson, Miley Cyrus, czy Lady Gaga. Obok zaleceń żywieniowych, jednym z pięciu czynników diety Harley’a Pasternaka jest 25-minutowy trening, który wykonujemy 5 razy w tygodniu przez 5 tygodni. W czym tkwi sukces ćwiczeń? Całą tajemnicą jest ich… prostota. Poniżej przedstawiamy 5 kroków do szczupłej sylwetki.


Krok 1 – Rozgrzewka (czas trwania: 5 minut)
Ten krok ma za zadanie rozgrzać Cię przed dalszymi ćwiczeniami. Wspaniale sprawdzi się tutaj skakanie przez skakankę (a jeśli nie masz skakanki – samo imitowanie ruchów). Dobrą rozgrzewką będą też pajacyki, energetyczny taniec, wchodzenie i schodzenie ze schodów lub krótki bieg dookoła domu.


Krok 2 – Wypady (czas trwania: 5 minut)
To ćwiczenie pomoże Ci zrzucić zbędne centymetry w dolnych partiach ciała.
Prawą nogą zrób krok do przodu, a drugą nogą przyklęknij w taki sposób, aby między kolanami utworzył się kąt 90 stopni, następnie wstań. Całość powtórz 20 razy. Zamień nogi i powtórz - również 20 razy.


Krok 3 – Unoszenia (czas trwania: 5 minut)
Również to ćwiczenie pozwoli Ci wyszczuplić dolne partie ciała.
Weź niezbyt wysokie krzesło i ustaw się twarzą do niego. Prawą stopę oprzyj na siedzeniu. Następnie napnij mięśnie prawej nogi i podciągnij się do góry tak, aby lewa noga znalazła się w powietrzu, po czym wróć „na ziemię”. Ręce staraj się mieć swobodnie opuszczone wzdłuż ciała. Całość powtórz 20 razy, po czym zmień nogę i wykonaj taką samą ilość powtórzeń.


Krok 4 – Ćwiczenia z ciężarkami (czas trwania: 5 minut)
Ten krok ma za zadanie kształtować górne partie ciała, szczególnie klatkę piersiową i ramiona.
Połóż się na podłodze. Weź hantle w dłonie i unieś je do góry. Następnie rozszerz ręce na szerokość ramion i złącz je z powrotem. Wykonaj 20 powtórzeń.


Krok 5 – „Odwrotna” rozgrzewka (czas trwania: 5 minut)
To ćwiczenie ma uspokoić bicie naszego serca i uspokoić organizm. Świetnie sprawdzi się tutaj niezbyt szybki bieg w miejscu, który powoli będzie przechodził w marsz. Podczas wykonywania tego kroku pamiętaj o głębokim oddechu.


Uwaga!
Każdy organizm jest inny i może inaczej zareagować na zaprezentowaną dietę odchudzającą i ćwiczenia. Przed rozpoczęciem programu 5 czynników i zaprezentowanego powyżej treningu, skonsultuj się więc z lekarzem, który oceni, czy Twój stan zdrowia na to pozwala.

 

Tagi (7): , , , , , ,
Oceń artykuł
Słaby  
Dobry
Ocena: 3.88/5 (30 ocen)

Podobne artykuły

Pytania i odpowiedzi

d
d
d
d
d

Komentarze


Podaj trzecią, czwartą i siódmą literę z nazwy naszego serwisu:*
* Pola wymagane.


Komentowany artykuł:
Dieta 5 czynników – trening :